söndag 5 februari 2012

This is my crib


Välkommen hem till mig. I mitt rum görs det ständigt om - antingen flyttas möbler, eller hängs nya saker upp på väggen, eller så hittar jag någon möbel i lagården som jag tar in, eller så byts kläder på klädstången. Dekorationen varierar också mycket. På hyllorna längs långsidan har jag tänkt att sätta upp massa inspirerande bilder, tavlor eller liknande, men har inte riktigt kommit igång än. 

Idag har jag varit ute och åkt pulka hela förmiddagen, mysigt men ruskigt kallt. På schemat i eftermiddag står bland annat matteplugg, läsning, ett långt skönt bad och lite Wallander som grädde på moset. 

Annars så går jag mest hela tiden runt och nynnar, väntar och längtar till tre bokstäver som tillsammans låter väldigt fint ihop: ÅRE.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar