torsdag 21 juni 2012

Blått


Ojoj, två blåa rubriker på rad. Inte illa!

De senaste 18 timmarna har jag spenderat med finaste Annie och Julia. Först blev det lite grillad föda in my place, sedan drog vi vidare på cykel till Julias och sedan via moped till sjön och tog ett skönt och svalkande kvällsdopp vid tiosnåret. Begav oss sedan till Julia igen och slocknade efter någon timmes prat och skratt i hennes lekstuga.


Nu ska jag återigen njuta av det ljuvliga vädret och lägga mig i solen. När myggorna börjar inta skogen och solen går ner måste jag nog börja tänka på packning, eftersom jag ska till Öland imorgon med en drös härliga vänner och familjen för att fira midsommar. Efter det är det nästan bara att packa om innan scoutläger står på planeringen med start på tisdag morgon.

Mycket text och mycket bilder. Hoppas ni gillar det. 

2 kommentarer: