fredag 15 juni 2012

Sommarlov

 Maja, Felicia, Jonna, Annie, Amanda, Antonia, jag, Anastasia, Klara, Annie och Frida längst fram. Finaste tjejerna!

 Amanda, jag och Bella.
 Underbara Antonia och Felicia!
 Bästa Annie och jag.
 Jag och kusinen min, Klara.
 Världens bästa klass, 9B!
Och så världens bästa Antonia och Annie.

Har tagit farväl till grundskolan idag. Sorgligt att lämna alla, lärare som vänner, elever. Har haft de tre bästa åren med den härligaste klassen och de bästa vännerna.
 Till hösten väntar något nytt, men först ska jag njuta av en hejdundrans härlig sommar och ett underbart lov. Med betyg jag är stolt över och en proppmätt mage efter mängder av tårta, grekisk mat och ytterligare lite studenttårta, ska jag krypa ner under täcket och titta på fotboll.

Njut av sommaren och glöm inte att kommentera!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina bilder! Är det okej att jag snor några av dem? Du är underbar mos! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart Antonia!! Vi måste synas i sommar! Kram ♥

      Radera