tisdag 17 juli 2012

Nytt.

Allt från Ginatricot.

Hej på er!
Hur är sommarlovet? Vad hittar ni på?
Jag har det så sjukt härligt och orkar inte riktigt ägna tid åt datorn. Vädret är ju sioså men med tanke på att jag sommarjobbar så är det ultimat. Jag och en kompis har Sommarkul med en drös sköna barn några timmar per dag. Vi pysslar en massa, leker lekar, spelar spel, bakar och fikar alldeles för mycket. Har det väldigt roligt i stora drag! Idag lirade vi till exempel minigolf med de större, det var härligt. Och mutade de mindre med godis, det var också härligt.


Nåväl. Idag efter jobbet åkte jag och mor till Vetlanda och gick och drog i lite affärer. Ginatricot levererade i vanlig ordning. Finns alltid mycket till mycket goda priser där. Fick de fyra plaggen ovan för mindre än fyra hundralappar, det kallar jag kap.
Nu är jag väldigt sugen på att tjöta som ni märker och då tänkte jag fortsätta med det. Resten av sommaren har ganska tomt schema vilket ska bli skönt efter dessa hektiska veckor! Men en tripp till Västkusten med familjen ska i alla fall bockas av och med lite tur kan jag nog få med dem några nätter till Böda också. Saknar den platsen. 

Nej, nu blev det väldigt mycket text. Hoppas ni inte dog eller nåt.
Och glöm inte att kommentera!

2 kommentarer: