söndag 22 juli 2012

Svartochvitt.



Igår när jag stapplade mig ut för att fotografera lite och hade tagit några bilder som ni kunde se igår, fick jag syn på att vi tydligen hade en tegelvägg hemma på gården. Den löper visserligen över hela ladugården som är ett antal meter lång, men av någon anledning har jag inte tänkt på denna. Förrän igår. Så jag bestämde mig för att fortsätta min photosession och knäppa av lite foton mot den tuffa tegelytan. Det blev ganska bra tycker jag. Körde på svartvitt och en massa kontrast när jag redigerade. Åhh nu blev jag sugen på att fota massa mer.

Någon som vill agera modell eller så? Har tröttnat på att befinna mig framför kameran och bara använda mig av fjärrutlösaren. Vill ju agera lite bakom också!

Hoppas ni har det fint.

3 kommentarer:

  1. Moa, du är den sötaste jag känner. Så naturligt vacker!

    SvaraRadera
  2. himla snygg. och jag fullkomligt älskar tegelväggar

    SvaraRadera
  3. Du är så himla fin mos! Jag är jättegärna din modell!! När jag kommer hem från öland kanske? :) puss

    SvaraRadera