fredag 29 mars 2013

vänskap

Idag har jag varit deppig, lite ledsen, trött och bekymrad. 
Det är i såna här stunder som jag försöker fokusera på allt bra jag har i livet. 
En av de sakerna är alla mina goa kompisar!
Att ha vänner är så underbart. Ha vänner som förstår en, som kan hjälpa till, som kan få en att skratta så man viker sig, som gör en på gott humör, som skickar fina sms, som ger en beröm, som säger spontana saker som får ens humör att gå från botten till toppen.
Sen gymnasiet började har jag fått såå himla många fler goa amigos. Har vänner på flera håll och kanter, av olika typer och med helt olika stil. Men är så glad att jag har er allihopa!!!
Har så många goa minnen som jag aldrig skulle haft utan er, 
allt hade varit så mycket tråkigare utan er.
Är så himla tacksam att jag har er som vänner. Ni är verkligen värda mer än ord kan beskriva. 
Mer än guld. 

Hundratusen pussar och kramar till er som gör livet värdefullt.

1 kommentar: