onsdag 5 september 2012

Casual.

tröja_jc jacka_h&m jeans_gina halsduk_lindex skor_converse

Hej på er ninjooos
Hur är läget?
Med mig är det toppenbra. Har varit i plugget idag, såklart. Vi hade idrott för första gången, annars var allt som det brukar. När jag kom innanför dörren började jag med att kladda ihop lite chokladbollar xtra allt som jag nyss satte i mig. Annars har jag inget speciellt på planeringen idag, så ska nog ta en lång promenad och sätta mig med lite plugg.

Glöm inte bort min frågestund i förra inlägget, tänkte att jag kör på några dagar till! Fråga på bara!

Kram.

2 kommentarer:

  1. sv: tack så mycket! Den ska inte se ut sådär egentligen, utan det är blogg.se som inte fungerar så det ska så det går inte att fixa designen just nu. Men vad glad jag blir! :)

    Jaha, vad kul! kan fråga här då.
    Hur länge har du bloggat och gillar du det?

    SvaraRadera
  2. Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

    http://www.nattstad.se/utseendebesatt

    SvaraRadera