söndag 30 september 2012

End of this month.

Bilder från min instagram - moamartinsson_ 

Tog en titt i kalendern och insåg att det är sista september idag. Denna månaden har varit otroligt bra. Jag har fotograferat mer än någonsin känns det som.. 19 mappar på datorn har månadens kameraanvändning resulterat i och det ser jag enbart som ett positivt tecken. Löven har börjat skifta i gula nyanser och morgnarna har blivit mörkare. Skolan har dragit igång på riktigt och jag har fått många bra kompisar, Hanna och Cajsa två av dem.
Har även spenderat upp alla sommarjobbspengar på den enda materiella lyckan som verkligen är äkta - kläder. Har köpt mer än jag använt och mer än som får plats i garderoben. Har också passat på att ha många mysiga höstfikastunder. DET är mys. Har inhandlat en gudomlig pälsmössa som kommer värma mina frusna kinder och röda öron bra i vinter.
 Med ett enda ord kan september beskrivas som underbar och jag ser med förväntan fram emot Oktober som kommer innehålla inte bara en drös prov utan även en hel vecka i värmen och ett höstlov på det. 

Life is great, simma lugnt och lev som du bör, så hörs vi i en annan tid - i alla fall en annan månad.

2 kommentarer: