måndag 1 oktober 2012

Oktober.

Oktober.
 En ny månad har rivstartat. En månad där jag ser fram emot att gå runt i mina tjockaste halsdukar och mysigaste vantar, stickade tröjor och mina nya bruna boots. Jag ser fram emot att krypa ner i varma långa bad, att läsa i skenet av värmeljus, att dricka varm choklad till frukost och gå höstpromenader på den lövtäckta marken.
 Jag ser fram emot att avklara många prov i skolan och kunna ge mig själv en klapp på axeln och tänka att "det där gjorde jag bra". Men inte minst ser jag fram emot att sitta på ett plan mot varmare breddgrader och känna att jag är värd varenda soltimme.

2 kommentarer:

  1. Åh mysig outfit!!

    Swopstars tävling är nu lanserad, kika in på min blogg för att delta! :)

    SvaraRadera
  2. Så snygg tröja, love it! :) <3

    SvaraRadera