onsdag 31 oktober 2012

TENERIFFA.1

Första dagen på Teneriffa innehöll 6 timmars flygresa med bland annat en fantastisk vy över ön vi skulle spendera veckan på, och så lite glass och strandhäng i 25 plusgrader.

Hemkommen efter en resa som kan sammanfattas med ett ord. Underbar.
Jag och mamma min hade en fantastiskt skön vistelse på Kanarieöarna som innehöll mycket lugn, vila, bad, fotografering, glass, lite shopping och många soltimmar. Kunde vandra runt i linne och shorts dygnet runt, kunde proppa i mig glass och ligga under solen i flera timmar utan att behöva fundera på vad jag ska göra härnäst.
Så med påfylld energi och en nyans brunare kropp, hälsade jag minusgraderna och julstämningen välkommen sent igårkväll och längtar efter de resterande höstlovsdagarna.
Det enda minustecknet är väl att jag missade årets första snö. Suck, livet är inte lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar