torsdag 29 november 2012

16


16. äntligen är även jag en del i denna skara, en del i 16-årsklubben, sweet sixteen here we go. har haft en för fin dag innehållandes frukost på sängen och många mjuka presenter, bland annat gosiga vantar och fin kofta, och när jag kom till skolan möttes jag av grattiskramar och födelsedagssång på spanska, rundade av med lite fotbollstittande och gick sedan ner till stan på den snöbeklädda marken och välkomnade vintern. hemma i mörkret hade mamma fått fram min fina adventsljusstake och vi åt god middag och allt var bra.

nu ska jag bara ta ett bad, svara på grattishälsningar på facebook och sedan krypa ner i min nya pyjamas under mitt nya tjocka duntäcke (japp, också detta låg inslaget på min säng imorse) och intala mig själv att min födelsedag inte kunnat bli bättre. 

sådär, dagens ego-inlägg, check 

1 kommentar: