söndag 4 november 2012

november

tjena känner mig oerhört hurtig och ernstig och björnig i min pälsmössa, köpte den bara för att det är en pälsmössa liksom. så ohyggligt hög mysfaktor på den att jag svimmar in a moment. och kalles gråa tisha är så fin och skön.

november har kommit. några dagar sedan visserligen.
och höstlovets slut har kommit. firar att det varit hejdundrans härligt bra roligt trevligt mysigt med en lång maratonkväll framför tv-skärmen med risgrynsgröt och familjen som sällskap.
har inte ens ångest över att ställa klockan på halv sju och vänta på bussen i kyla och elände och att bli påmind om en himla massa plugg jag säkert borde bockat av under det gångna lovet.
vad var det vi sa, allt ordnar sig.

och japp jag har börjat skriva med små bokstäver. orkar inte grammatiska regler när det handlar om att uttrycka sig på sin egna personliga blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar