söndag 18 november 2012

birthday-wishlist

wishlist

suttit hela förmiddagen och försökt tänka, fundera, planera. vad ska jag önska mig i födelsedagspresent? vad vill jag hitta inslaget när jag vaknar samma morgon som jag inte längre är femton jordsnurr? världens lättaste problem, kan tyckas. men jag har verkligen inga idéer, helt tom på förslag. detta var det lilla jag lyckades hitta som jag inte skulle säga nej till - något läckert iphonefodral, ett par sammetsleggings, mysiga sovplagg och sköna sockar som man aldrig kan få för många av och en riktigt fin stickad tröja. någon läsvärd bok och ett bidrag till spargrisen kanske inte skulle sitta fel.

har ni några idéer på vad jag ska önska mig? haha. detta kan ha varit tidernas största i-landsproblemsinlägg från min sida. puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar