lördag 19 januari 2013

bloggar jag läser

tänkte skriva ett inlägg om vilka bloggar jag kikar in på.
läser inte jättemycket bloggar längre, men en hel del ändå, såklart.
highersounds - en blogg som drivs av tre tjejer från jönköping, med
extremt härlig/snygg/enkel stil och mängder av goa bilder.
eryden - drivs av edit rydén, mycket mode och inspiration
emiliaminnies - mysig blogg med fantastiska texter och vackra foton
hannasofie - en blogg jag följt under flera år, en mycket bra blogg!
illusioner - en blogg som drivs av linn mildén, jättefin!
inte riktigt min stil men ändå en så mysig blogg att titta in på då och då
byfanny - hoppas att ingen har missat denna bloggen!
en av mina favoritbloggar, fanny har så himla snygg stil & inspirerande texter, läs!
cajsasblogg - åh en blogg jag börjat läsa på senaste tiden. cajsa har jättefina foton 
och enkla men fina outfits. 

följer även mina goa friends bloggar såklart!
kommer inte på alla nu men några är sandra malmtoft,
alla är bra bloggar med massa fina bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar