måndag 14 januari 2013

new start

sprang på denna fina jackan på Vila häromdan. det var den sista i min storlek och jag spontanköpte den för fyra hundralappar. 
kommer nog ändå bli fin till våren att variera med skinnjackan.


har haft tid att tänka och fundera idag. läst lite bloggar och fått lite ny inspiration. 
det är ett nytt år och medan alla andra börjar träna och skaffar gymkort, äter jag mer glass än någonsin.
men något kan ju faktiskt hända även för mig. 
tänkte därför att jag ska satsa på bloggen lite mer. 
känns som inläggen varit torra och tråkiga på sistone. nu ska det bli ändring på det! 
fina inlägg med bra bilder och enkel och tänkvärd text ska bli mitt motto. 
ska också se vad jag kan göra med designen, vill ha nåt nytt och fräscht, 
slänga bort allt som har med 2012 att göra!! 


vet att ni inte är speciellt pepp på att lägga en kommentar här inne, 
men vore himla kul om ni kunde göra det! allt blir ju mycket lättare då. 


kram på er

1 kommentar:

  1. Kan du inte göra en bild med många olika outfits som du har haft på senaste :) grymt fin blogg!

    SvaraRadera