måndag 20 augusti 2012

Back to school.



Oh noo! Verkligheten hinner ikapp mig. Skolstart väntar, gymnasiet väntar, en andra gång kan jag titulera mig förstaklassare och etta. Imorgon är det dags, dagen med stort D är snart kommen. Samhällsvetenskap i stan nära mig, kommer säkert gå jättebra, även om jag troligtvis kommer vakna med tusen fjärilar i magen och vara hur trött som helst. Men taggad. Något nytt väntar och förhoppningsvis kommer det bli riktigt bra!

Ikväll "firar" vi att brorsan är hemma igen, att jag börjar gymnasiet och att sommaren har varit kalasunderbar, med en tacomiddag och kanske Robinson på tv:n.

Vad händer med er nu i augusti? Börjar ni skolan, går tillbaka till samma som vanligt eller är ni i samma sits som mig och börjar gymnasiet?
Tell me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar