fredag 31 augusti 2012

W.


Om jag vore kvinna skulle jag klätt mig såhär. Tur jag är kvinna då liksom, så jag kan klä mig såhär. Doc Martens är nog nästa införskaffning, trots att ett par typ drar halva sommarjobbslönen.

Sjukanmält mig på egen hand för första gången idag, legat och dåsat i sängen med far som pratsällskap, nu väntar lite lunch innan jag ska fortsätta slöa. Och när jag slöar passar jag gärna på att kolla runt på bloggar och inspireras. Undrar om ni har några fina bloggtips? Jag älskar vanliga bloggar av tjejer i min ålder, med fina foton och härlig klädstil.
Kan tipsa er om dessa tre i hopp om att få några i utbyte: Edit Rydén, Fanny Larsson och Stina Sjölin.

Kram. /Moa

9 kommentarer:

  1. sv: Tack så jätte mycket!! :)

    Börja med att göra en bild med svar ex. text och triangel, beroende på vad du nu vill ha, sen gör du ungefär som jag visat här: http://seliiinaa.devote.se/blogs/20134347/how-i-did.htm#WriteComment
    Fast istället för att välja "your own" på nedersta kategorin gör du det på kategorin som är den tredje nerifrån :) Sen är det bara att testa sig fram, om du inte förstod är det bara att fråga igen, KRAM :)

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit!

    sv Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt men synd att Martens är så jäkla dyra, gah!

    SvaraRadera
  4. Dr Martens är bästa skorna! Lätt värt pengarna :)

    SvaraRadera
  5. sv: Det jag gjorde var ju då att göra en svart triangel till att börjamed, det är så enkelt att man då bara går in på kategorin som är den tredje nerifrån (altså på picmonkey.com) så klickar du på "Geometric" Där kan man välja en triangel :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Åh vad glad jag blir :D Tack så hemskt hemskt mycket snälla! Kram!

    SvaraRadera
  7. VINN EN VALFRI MOBILVÄSKA!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/19461/tavling-vinn-valfri-mobilvaska/

    VINN ÖGONFRANSNÄRING FRÅN FORTICIL!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/19069/tavling-vinn-forticils-fransnaring/

    SvaraRadera