söndag 12 augusti 2012

Good life.


Hej på er igen!

Jag har precis landat framför datorn. Västkustväskorna väntar på att bli uppackade, ben väntar på att sträckas ut och bilder väntar på att redigeras. Jag har haft några toppendagar i Smögen med familjen! Så himla härligt har det varit. Bilderna ovan är tagna i Fjällbacka, jag har många fler på g, så hojta gärna till om ni vill se fler. Har även gjort ett grymt köp som jag kommer rädda min höst - visar er snart!

Så, med lite brunare kulör i ansiktet och massa ny energi laddar jag för den första hellediga veckan på hela sommarlovet innan gymnasiet väntar. Ska nog klämma in lite tjejmiddag och annat mys också, men det är ju bara en bonus. 

1 kommentar:

  1. sv, nemen åh tack! på loppis :D kram

    så jäkla fina bilder!

    SvaraRadera