söndag 5 augusti 2012

Inredning.


Tänkte dela med mig av lite fotografier från mitt rum idag. Detta rum som ständigt görs om, piffas och ändras. Blir aldrig nöjd, men som alltid säger jag att nu tycker jag det är bra. Jag och min kära mor fick en idé för några veckor sedan och nu är den verklighet. Pratar om råspont-väggen som spikats upp längs långsidan. Jag målade den färdigt idag så nu ikväll har jag ställt tillbaka möblerna och inrett lite. Trots att jag inte har något som helst fågelintresse eller vill tänka på skolan just nu så har även jag följt i min mammas fotspår och börjat gilla skolplanscher. Med änder på, haha!
Lite kläder har jag på klädstången som min pappa har gjort, och på byrån har jag ställt lite blandade ting som jag tyckte var fina, bland annat en gullig väckarklocka och en gammal kamera från min farfar. På kistan bredvid min säng står en annan klocka (en lite mer funktionell) och några svartvita polaroidbilder jag framkallat.

Nu blev det som vanligt väldigt mycket text. Hoppas ni tyckte det var roligt att se lite skymtar från mitt rum i alla fall.

Kram!

3 kommentarer: