lördag 4 augusti 2012

Sunset.


Inte de färskaste bilder. Men ändock bilder som symboliserar sommaren, så whatever.

Funderar lite på det här med bloggen. Vad ska man skriva egentligen, vad för bilder ska man visa? Känner att denna blogg är precis en i mängden, skillnaden är kanske att den ligger på blogspot och inte på devote. Vill inte ha en mainstream-blogg, men vill ändå inte ha en som sticker ut för mycket. Jag gillar både att fota och skriva och i en blogg får jag fram den ultimata kombon av dessa båda saker. Vet ändå inte riktigt vad jag ska skriva om så det inte ska bli för tjatigt. "Hej, idag har jag ätit makaroner och nu ska jag titta på tv. Imorgon ska jag shoppa och sen måste jag lägga mig tidigt för sen är det skola."
Inte så skoj.

Har ni några söta idéer på vad ni vill se eller läsa om?
Kommentera i så fall, vore toppen.

Hoppas ni har ett fint sommarlov.

2 kommentarer:

  1. FIIINT! :)

    - Haha, hatar när man missar sånt! Men tusen tack och verkligen detsamma! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Jättesöt blogg :)

    SvaraRadera