måndag 27 augusti 2012

Tio om mig.



- Jag är fruktansvärt nyfiken och älskar skvaller.
- Jag har opererat mitt hjärta två gånger.
- Jag älskar att sjunga, men folk hävdar att jag inte är så bra på att hålla tonerna. Fattar inte sånt.
- Jag är nog ganska ekonomisk och slösar inte gärna pengar. En tröja får kosta max 300 riksdaler.
- Jag kan inte sova med mobilen bredvid sängen.
- Jag skulle just nu gärna vilja jobba som journalist eller fotograf eller något inom den branschen.
- Jag badar i vårt badkar typ varje dag, det är sjukt avkopplande.
- Jag förstår inte folk som är sådär hysteriskt rädda för bakterier och smuts. Whatever.
- Jag hoppar i mjukisbyxor/mjukisshorts så fort jag kommer hem från skolan.
- Jag och min mamma ska till Teneriffa i oktober!!

4 kommentarer:

  1. Moa! Var har du köpt tröjan? Letar efter en lite längre stickad tröja men hittar ingen... Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Jullan! Vart tror du? Givetvis från din favoritbutik alla kategorier, Gina tricot! Fast den är mammas.. :)
      kram!

      Radera
  2. gud så fin!

    sv: Ah fast det är ju inte mitt utan lånade det av skolan :) önskade dock att det var mitt haha! Tusen tack vad glad jag blir!! kram!

    SvaraRadera